Thursday, September 11, 2008

Ucapan Ketua Projek

Assalamualaikum...

Terlebih dahulu saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada jurulatih kami, Nur Farhana bt Mulyono, kerana memberi kepercayaan kepada saya untuk mengetuai projek komuniti yang kami jalankan ini. Terus terang saya katakan, jurulatih kami banyak memberi nasihat dan tunjuk ajar kepada kami.
Sebelum ini banyak perkara yang kami tidak tahu seperti bagaimana mengenal komuniti. Tetapi setelah kami didedahkan dengan modul yang diajarkan oleh jurulatih kami, kami sedar betapa pentingnya hidup bekerjasama dan bermasyarakat.
Selain itu juga, saya ingin mengucapkan terima kasih kepada ahli-ahli kumpulan saya kerana telah memberi kerjasama yang sepenuhnya dalam menjalankan projek ini. Tanpa mereka juga, projek ini tidak akan berjalan dengan lancar.

No comments: